Filtros
Crear alerta
Ordenar por
  • Relevancia
  • Fecha
Ubicación exacta
  • Automática
  • Ubicación exacta
  • Menos de 15 km
  • Menos de 25 km
  • Menos de 35 km
  • Menos de 45 km
  • Menos de 55 km
  • Menos de 65 km
  • Menos de 75 km
Empresa
  • E-Contact
  • Banamex
Horas de trabajo
  • Jornada completa

Ofertas de Empleo Help Desk en Ciudad de México - CDMX

1 - 14 de 14
1 - 14 de 14
Resultados de la Búsqueda - Trabajo Help Desk en Ciudad de México - CDMX
Liberty Fianzas-Ciudad de México - CDMX
Importante Institución del sector afianzador está en búsqueda de "Help Desk" Perfil: Licenciatura concluida en Ingeniería en Sistemas Computacionales, Tecnologías de la información, Informática o afín (Titulado) Manejo de Office 365 (Avanzado...
Sonata Software North America Inc.-Ciudad de México - CDMX
to excellence in business technology solutions. Title- Technician Help Desk II Location- Guadalajara and Mexico City - Remote Type of Hire- Full Time Job Overview: Provides primary client support to client external and internal customers by taking...
Cart.com-Ciudad de México - CDMX
Position: Bilingual Help Desk Analyst CDMX Position Summary: The Bilingual Help Desk Analyst is responsible for providing first-level technical support to internal users in both English and Spanish. The main objective is to resolve incidents...
Empresa Confidencial-Ciudad de México - CDMX
Qué harás en este rol? Liderarás la operación de los servicios de éxito estudiantil, asegurando calidad, eficiencia y enfoque al alumno en cada punto de contacto digital. Diseñarás y optimizarás procesos de atención en plataformas digitales (CRM, Helpdesk...
AMISEQ-Ciudad de México - CDMX
Providing IT helpdesk support in the new hire's onboarding and exit formalities  •  Support windows users  •  Being diligent with Asset Management and update required systems for assigning/reassigning assets  •  Managing Help Desk tickets in a timely...
New Era Cap-Ciudad de México - CDMX
de intervención física en el lugar.   9.  Colaboración: Trabajar en equipo con otros técnicos y departamentos de IT para mejorar continuamente el soporte y los servicios. Requisitos:  •  Experiencia previa en soporte técnico o Help Desk.  •  Conocimiento...
bumeran.com.mx -
Impact Advisors-Ciudad de México - CDMX
continuous improvement and standardization of integration processes.  •  Work in collaboration with implementation teams, support, and project management.  •  Participate in Help Desk activities when needed (e.g. ticket documentation and resolution...
E-Contact-Ciudad de México - CDMX
de herramientas de tickets (Help Desk), como: ServiceNow Zendesk Freshdesk u otras  •  Capacidad para seguir procedimientos técnicos definidos  •  Escalamiento efectivo: saber cuándo y cómo escalar correctamente al Nivel 2 Responsabilidades:  •  Recepción y registro...
computrabajo.com -
Alia-Ciudad de México - CDMX
Bilingual Technical SupportWorking Area: Miguel Laurent 804, Letran Valle, Benito Juárez, 03650 Mexico City, CDMXResponsibilitiesWindows SupportTicketing Tool Managementephone and Remote SupportBenefitsSalary: $16,000Legal BenefitsModality:...
trabajos.mx -
E-Contact-Ciudad de México - CDMX
and software support Technical knowledge:  •  Operating systems: Windows, macOS  •  Microsoft Office suite and collaboration tools  •  Basic networking and printer configuration/support  •  Experience with Help Desk/ticketing tools such as: o ServiceNow o Zendesk...
computrabajo.com -
Remote Talent LATAM-Ciudad de México - CDMX
and collaborate in a team environment  •  Desire to take and retain ownership of account success  •  Strong experience in an account management role for a marketing platform or agency  •  Strong understanding of helpdesk (HubSpot preferred) and chat...
workable.com -
Banamex-Ciudad de México - CDMX
The Enterprise Telephony and Traders is an intermediate level role responsible for assisting with LAN / WAN and help desk administration activities, including network maintenance, technical guidance, and security in coordination with the Technology...
LTIMindtree-Ciudad de México - CDMX
Requirements and Skills  •  Experience 3 5 years in a help desk or customer support role  •  Understanding of computer systems, mobile devices and software applications  •  ITIL fundamentals ITIL Foundations Preferred  •  Communication Excellent communication skills in...
Motivus-Ciudad de México - CDMX
and user acceptance testing (UAT) to validate system performance.  •  Document and track errors found during testing, ensuring proper resolution.  •  Manage tickets in the Temenos Help Desk portal, providing detailed issue reports and follow-ups.  •  Validate...

Empresas que contratan en Ciudad de México - CDMX:

Más trabajos – Atención al Cliente en Ciudad de México - CDMX:

Expande tu búsqueda de empleo:

¡No dejes pasar las nuevas ofertas de trabajo!
Crea una alerta de empleo para Help Desk, Ciudad de México - CDMX
Servicio gratuito. Puede cancelar las actualizaciones en cualquier momento
¡Recibe nuevos trabajos en tu email!
Recibirás actualizaciones sobre las últimas ofertas para: Help Desk en Ciudad de México - CDMX
Servicio gratuito. Puede cancelar las actualizaciones en cualquier momento