Ofertas de Empleo Help Desk en Ciudad de México - CDMX
1 - 12 de 12
Resultados de la Búsqueda - Trabajo Help Desk en Ciudad de México - CDMX
HCLTech-Ciudad de México - CDMX
revenues as of 12 months ending September 2024 totaled $13.7 billion.
HCL is looking for a Helpdesk Supervisor with below requirements:
Skills:
• Excellent English communication (verbal and written) and interpersonal skills.
• Strong customer service...
Mostrar más
Vee-Ciudad de México - CDMX
using
HubSpot Service Hub
• Conversations/Help Desk, Tickets & pipelines, SLAs (business hours), Workflows, Knowledge Base, Reports/Dashboards....
Mostrar más
HCLTech-Ciudad de México - CDMX
5+ years of experience in a help desk or service desk role, with minimum of 2 years of supervisory or management experience
~ Bachelor's degree in Information Technology, Business Administration, or a related field preferred
~ Ability to work under...
Mostrar más
HCLTech-Ciudad de México - CDMX
as of 12 months ending September 2024 totaled $13.7 billion.
Service Desk Supervisor
Location:
(TECNOPARQUE: Eje 5 Nte 990, Santa Barbara, Azcapotzalco, 02230, Ciudad de México, CDMX)
Qualifications:
• 5+ years of experience in a help desk or...
Mostrar más
HCLTech-Ciudad de México - CDMX
5+ years of experience in a help desk or service desk role, with minimum of 2 years of supervisory or management experience
~ Bachelor's degree in Information Technology, Business Administration, or a related field preferred
~ Ability to work under...
Mostrar más
JUSDA Supply Chain North America-Ciudad de México - CDMX
Main Purpose Of Job
Provide warehouse/transportation application system maintenance, server management, Help desk, network maintenance and management to deliver better services to users.
Location: Guadalajara (the role need to be onsite in...
Mostrar más
HCLTech-Ciudad de México - CDMX
5+ years of experience in a help desk or service desk role, with minimum of 2 years of supervisory or management experience
~ Bachelor's degree in Information Technology, Business Administration, or a related field preferred
~ Ability to work under...
Mostrar más
ZEISS Group-Ciudad de México - CDMX
de servicio técnico como de los representantes de ventas. Gestionar el control de la agenda de servicios y mantener actualizada la base de servicios pendientes así como de las solicitudes en el help desk. Contactar a Second Level Support en Alemania o Dublín...
Mostrar más
icorp-Ciudad de México - CDMX
Job Opportunity: Senior Project Manager - Help desk 🔗
About ICORP
Join ICORP, a leading company in technological solutions, committed to:
• Goal: Managing, coordinating, and optimizing the technological support for retail operations, digital...
Mostrar más
workable.com -
Tata Consultancy Services-Monterrey, 705 km de Ciudad de México - CDMX
We are seeking new talent!
Job Title: Service Desk Lead
Location: Monterrey, Nuevo Leon
English: Advanced Level
+2 years of experience
What do you need for this challenge?
• Proven experience as an IT Help Desk Support Lead or similar role...
Mostrar más
CrewBloom-Ciudad de México - CDMX
Maintain comprehensive documentation in the CRM system for consistency.
• Resolve Tier 0 and Tier 1 help desk tickets efficiently and close them promptly.
• Escalate Tier 2 and 3 support tickets to appropriate service partners, ensuring clear communication...
Mostrar más
workable.com -
Empresa Confidencial-Ciudad de México - CDMX
Tareas a desarrollar:
1. Soporte a usuarios a través de Helpdesk.
2. Seguimiento y resolución de tickets.
3. Coordina el mantenimiento preventivo y correctivo a equipos de cómputo, servidores e impresoras.
4. Coordina y realiza instalaciones de redes...
Mostrar más
Más trabajos – Atención al Cliente en Ciudad de México - CDMX:
Ofertas de empleo Help Desk – Más ciudades:
Expande tu búsqueda de empleo:
¡No dejes pasar las nuevas ofertas de trabajo!
Crea una alerta de empleo para Help Desk, Ciudad de México - CDMX
Servicio gratuito. Puede cancelar las actualizaciones en cualquier momento