Ofertas de Empleo Help Desk en Ciudad de México - CDMX
1 - 14 de 14
Resultados de la Búsqueda - Trabajo Help Desk en Ciudad de México - CDMX
Liberty Fianzas-Ciudad de México - CDMX
Importante Institución del sector afianzador está en búsqueda de "Help Desk"
Perfil:
Licenciatura concluida en Ingeniería en Sistemas Computacionales, Tecnologías de la información, Informática o afín (Titulado)
Manejo de Office 365 (Avanzado...
Sonata Software North America Inc.-Ciudad de México - CDMX
to excellence in business technology solutions.
Title- Technician Help Desk II
Location- Guadalajara and Mexico City - Remote
Type of Hire- Full Time
Job Overview: Provides primary client support to client external and internal customers by taking...
Cart.com-Ciudad de México - CDMX
Position: Bilingual Help Desk Analyst CDMX
Position Summary:
The Bilingual Help Desk Analyst is responsible for providing first-level technical support to internal users in both English and Spanish. The main objective is to resolve incidents...
Empresa Confidencial-Ciudad de México - CDMX
Qué harás en este rol?
Liderarás la operación de los servicios de éxito estudiantil, asegurando calidad, eficiencia y enfoque al alumno en cada punto de contacto digital.
Diseñarás y optimizarás procesos de atención en plataformas digitales (CRM, Helpdesk...
AMISEQ-Ciudad de México - CDMX
Providing IT helpdesk support in the new hire's onboarding and exit formalities
• Support windows users
• Being diligent with Asset Management and update required systems for assigning/reassigning assets
• Managing Help Desk tickets in a timely...
New Era Cap-Ciudad de México - CDMX
de intervención física en el lugar.
9. Colaboración: Trabajar en equipo con otros técnicos y departamentos de IT para mejorar continuamente el soporte y los servicios.
Requisitos:
• Experiencia previa en soporte técnico o Help Desk.
• Conocimiento...
bumeran.com.mx -
Impact Advisors-Ciudad de México - CDMX
continuous improvement and standardization of integration processes.
• Work in collaboration with implementation teams, support, and project management.
• Participate in Help Desk activities when needed (e.g. ticket documentation and resolution...
E-Contact-Ciudad de México - CDMX
de herramientas de tickets (Help Desk), como: ServiceNow
Zendesk
Freshdesk u otras
• Capacidad para seguir procedimientos técnicos definidos
• Escalamiento efectivo: saber cuándo y cómo escalar correctamente al Nivel 2
Responsabilidades:
• Recepción y registro...
computrabajo.com -
Alia-Ciudad de México - CDMX
Bilingual Technical SupportWorking Area: Miguel Laurent 804, Letran Valle, Benito Juárez, 03650 Mexico City, CDMXResponsibilitiesWindows SupportTicketing Tool Managementephone and Remote SupportBenefitsSalary: $16,000Legal BenefitsModality:...
trabajos.mx -
E-Contact-Ciudad de México - CDMX
and software support
Technical knowledge:
• Operating systems: Windows, macOS
• Microsoft Office suite and collaboration tools
• Basic networking and printer configuration/support
• Experience with Help Desk/ticketing tools such as:
o ServiceNow
o Zendesk...
computrabajo.com -
Remote Talent LATAM-Ciudad de México - CDMX
and collaborate in a team environment
• Desire to take and retain ownership of account success
• Strong experience in an account management role for a marketing platform or agency
• Strong understanding of helpdesk (HubSpot preferred) and chat...
workable.com -
Banamex-Ciudad de México - CDMX
The Enterprise Telephony and Traders is an intermediate level role responsible for assisting with LAN / WAN and help desk administration activities, including network maintenance, technical guidance, and security in coordination with the Technology...
LTIMindtree-Ciudad de México - CDMX
Requirements and Skills
• Experience 3 5 years in a help desk or customer support role
• Understanding of computer systems, mobile devices and software applications
• ITIL fundamentals ITIL Foundations Preferred
• Communication Excellent communication skills in...
Motivus-Ciudad de México - CDMX
and user acceptance testing (UAT) to validate system performance.
• Document and track errors found during testing, ensuring proper resolution.
• Manage tickets in the Temenos Help Desk portal, providing detailed issue reports and follow-ups.
• Validate...
Más trabajos – Atención al Cliente en Ciudad de México - CDMX:
Expande tu búsqueda de empleo:
¡No dejes pasar las nuevas ofertas de trabajo!
Crea una alerta de empleo para Help Desk, Ciudad de México - CDMX
Servicio gratuito. Puede cancelar las actualizaciones en cualquier momento